Κορωνοϊός στην Ελλάδα: Γεννήθηκε και τρίτο μωρό από μητέρα θετική στον ιό
Μια 35χρονη γυναίκα που έχει διαγνωστεί θετική στον κορωνoϊό, γέννησε σήμερα στο νοσοκομείο «Αττικόν».
Πρόκειται για το τρίτο νεογέννητο στη χώρα μας, του οποίου η μητέρα είναι θετική στον ιό.
Βάσει πρωτοκόλλου, η μητέρα, που μεταφέρθηκε σε θάλαμο βραχείας νοσηλείας με αρνητική πίεση, θα παραμείνει σε καραντίνα υπό παρακολούθηση, όπως και το ίδιο το μωρό που μεταφέρθηκε στη μονάδα προώρων νεογνών.
Υπενθυμίζεται ότι στις 18 Μαρτίου, είχε γεννηθεί το πρώτο μωρό από θετική στον κορωνοϊό μητέρα και στις 23 Μαρτίου γεννήθηκε το δεύτερο παιδί από μητέρα με κορωνοϊό.
ΕΛΛΑΔΑ
Εργαζόμενη ξενοδοχείου στη Λευκάδα εντοπίστηκε νεκρή δίπλα σε πισίνα
15:14
ΕΛΛΑΔΑ
Χανιά: Προφυλακιστέος ο 43χρονος που σκότωσε την 45χρονη - «Κάθαρμα» φώναζαν έξω από τα δικαστήρια
15:11
ΚΟΣΜΟΣ
Φιλιππίνες: Σεισμός 6,4 βαθμών στο νησί Μιντανάο
15:10
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν επιμένει στο δικαίωμά του να ελέγχει τη ναυσιπλοΐα στα Στενά του Ορμούζ
15:01
ΧΡΗΜΑ