Κορωνοϊός: Γιατροί και νοσηλευτές χειροκροτούν ασθενή που βγήκε από τη ΜΕΘ στο Θριάσιο
Ασθενής που είχε προσβληθεί από τον κορωνοϊόπήρε εξιτήριο από τη ΜΕΘ στο Θριάσιο Νοσοκομείο.
Σε βίντεο που κοινοποίησε ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας, γιατροί και νοσηλευτές φαίνονται να περιμένουν στον διάδρομο του νοσοκομείου έξω από τη ΜΕΘ και να χειροκροτούν τον ασθενή, ενώ ακούγονται να φωνάζουν «μπράβο κύριε Γιώργο».
Και ο ίδιος ο ασθενής φαίνεται να χειροκροτεί και χαιρετά τους γιατρούς και νοσηλευτές.
«Θα τα καταφέρουμε» γράφει στο Twitter ο υπουργός Υγείας.
Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση του Σωτήρη Τσιόδρα, 73 άνθρωποι είναι διασωληνωμένοι σε ΜΕΘ, εκ των οποίων οι 17 γυναίκες. Το 71% έχει υποκείμενο νόσημα.
Ακόμη, 16, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν τη Δευτέρα, έχουν εξέλθει από τις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας.
«Πέστε κάτω»: Η έφοδος στα σπίτια του κυκλώματος ναρκωτικών στη Μύκονο, οι «ταρίφες» και οι καβάτζες
11:29
Σε επίπεδα προ πολέμου η διεθνής τιμή του πετρελαίου - Νέα μείωση των τιμών καυσίμων στην αντλία
11:28
Το clawback στην Υγεία: από αναγκαίο κακό σε επενδυτικό μοχλό
11:20
ΔΥΠΑ: Ξεκινούν σήμερα (26/06) οι αιτήσεις για προσλήψεις 24 ατόμων σε βρεφονηπιακούς σταθμούς
11:20