Κορωνοϊός: Θετικός στον ιό Σύμβουλος της Επικρατείας που συμμετείχε στην Ολομέλεια
Ανανεώθηκε:
Θετικός στον κορωνοϊό ανιχνεύτηκε 66χρονος Σύμβουλος της Επικρατείας, ο οποίος συμμετείχε στη σύνθεση της Ολομέλειας του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου της περασμένης Παρασκευής, 2 Οκτωβρίου 2020.
Για το λόγο αυτό η πρόεδρος του ΣτΕ, Μαίρη Σάρπ, βρίσκεται σε συνεχή επαφή με τις αρμόδιες υγειονομικές αρχές και αναμένεται ορισμένοι σύμβουλοι Επικρατείας να τεθούν σε καραντίνα, ενώ πρόκειται να πραγματοποιηθεί απολύμανση στους χώρους του δικαστηρίου.
Ήδη στο site του ΣτΕ έχει αναρτηθεί η εξής ανακοίνωση:
«Παρουσιάστηκε επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19 στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας, το Δικαστήριο λαμβάνει όλα τα αναγκαία μέτρα για την προστασία των εργαζομένων, των δικηγόρων και των διαδίκων».
Το αρχαιότερο γυναικείο νεκροταφείο στον κόσμο και η θεωρία για έναν προϊστορικό φεμινισμό
20:45
LIVE Βενεζουέλα: Πάνω από 30.000 οι αγνοούμενοι - Τουλάχιστον 188 οι νεκροί από τους σεισμούς
20:40
Βενεζουέλα: Χειροκροτήματα και συγκίνηση μετά από απεγκλωβισμό ανθρώπου από τα συντρίμμια
20:38
Συνομιλίες CENTCOM - Φρουρών της Επανάστασης του Ιράν στο Κατάρ ανακοίνωσε ο Βανς
20:30