Κορωνοϊός: Θετικός στον ιό Σύμβουλος της Επικρατείας που συμμετείχε στην Ολομέλεια
Ανανεώθηκε:
Θετικός στον κορωνοϊό ανιχνεύτηκε 66χρονος Σύμβουλος της Επικρατείας, ο οποίος συμμετείχε στη σύνθεση της Ολομέλειας του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου της περασμένης Παρασκευής, 2 Οκτωβρίου 2020.
Για το λόγο αυτό η πρόεδρος του ΣτΕ, Μαίρη Σάρπ, βρίσκεται σε συνεχή επαφή με τις αρμόδιες υγειονομικές αρχές και αναμένεται ορισμένοι σύμβουλοι Επικρατείας να τεθούν σε καραντίνα, ενώ πρόκειται να πραγματοποιηθεί απολύμανση στους χώρους του δικαστηρίου.
Ήδη στο site του ΣτΕ έχει αναρτηθεί η εξής ανακοίνωση:
«Παρουσιάστηκε επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19 στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας, το Δικαστήριο λαμβάνει όλα τα αναγκαία μέτρα για την προστασία των εργαζομένων, των δικηγόρων και των διαδίκων».
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48