ΜΜΜ: Στάση εργασίας σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ την Πέμπτη
Ανανεώθηκε:
Ταλαιπωρία περιμένει το επιβατικό κοινό την Πέμπτη 15/10, αφού ακινητοποιημένα θα είναι τα μέσα σταθερής τροχιάς, και συγκεκριμένα μετρό, ηλεκτρικό και τραμ, από τις 2 το μεσημέρι έως τις 5 το απόγευμα.
Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) προχωρούν σε τρίωρη στάση εργασίας διεκδικώντας:
-Να αγοραστούν ανταλλακτικά, υλικά και αναλώσιμα προκειμένου να συνεχιστεί απρόσκοπτα η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, με πυκνότερα δρομολόγια στο άμεσο μέλλον, που θα αποτρέπουν τον συνωστισμό στις αποβάθρες.
-Να επισπευσθούν οι διαδικασίες για την πραγματοποίηση των προσλήψεων, που έχουν εξαγγελθεί, και να γίνουν όλες οι αναγκαίες ενέργειες για την κάλυψη του συνόλου των υπαρχόντων κενών αποκλειστικά με μόνιμο και τακτικό προσωπικό.
-Να γίνονται, με μέριμνα της εταιρείας, τεστ για τον COVID-19 σε όλους τους εργαζόμενους, όπου και όταν υπάρχει ανάγκη.
Τέλος, δηλώνουν ότι είναι αντίθετοι στο «κομμάτιασμα και την ιδιωτικοποίηση της δημόσιας συγκοινωνίας» και ότι αγωνίζονται για φθηνά, γρήγορα, αξιόπιστα και ασφαλή Δημόσια Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Φωτιά σε δασική έκταση στην Μαμουλάδα Αιτωλοακαρνανίας - Σηκώθηκαν αεροσκάφη
14:12
Αναστάτωση στους κατοίκους και τους επισκέπτες της Μυτιλήνης από την σεισμική δόνηση 3,6 Ρίχτερ
14:05
Τσίπρας: Η διαφθορά είναι αόρατος φόρος που πληρώνει κάθε ελληνική οικογένεια
14:01
Αυστραλία: Βρέθηκε σορός 17χρονης μέσα σε βαλίτσα, συνελήφθη 46χρονος - Το βίντεο που τον «καίει»
13:54