Στο νοσοκομείο ο δήμαρχος Βόλου: Δεν πρόκειται για κορωνοϊό λέει ο Αχιλλέας Μπέος
Ανανεώθηκε:
Στο «Αχιλλοπούλειο» Νοσοκομείο νοσηλεύεται ο δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος για πρόβλημα υγείας, όπως γνωτοποίησε ο ίδιο με ανάρτησή του στο facebook.
Όπως αναφέρεται δεν υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και δεν πρόκειται για covid-19, αφού στην αναφορά του τονίζεται ότι τις τελευταίες ημέρες υπεβλήθη δύο φορές σε τεστ κορωνοιού και τα αποτελέσματα ήταν αρνητικά.
Συγκεκριμένα ο Αχιλλέας Μπέος στην ανάρτησή του αναφέρει :
«Μια περιπέτεια της υγείας μου που χρήζει περαιτέρω εξετάσεων με υποχρεώνει από σήμερα να εισαχθώ και για τις επόμενες ημέρες να παραμείνω νοσηλευόμενος στο Νοσοκομείο του Βόλου, κατόπιν συστάσεως των γιατρών που με εξέτασαν.
Λόγω της συγκυρίας οφείλω να διευκρινίσω, και προς αποφυγή κάθε φημολογίας υποβολιμαίας ή μη, ότι υποβλήθηκα σε διάστημα μια εβδομάδας σε δύο τεστ για κορωνοϊό, που βγήκαν αρνητικά.
Ελπίζω η παραμονή μου να είναι σύντομη και σύντομα να επιστρέψω στα καθήκοντά μου. Για κάθε εξέλιξη της υγείας μου θα σας ενημερώνω, όπως εκτιμώ ότι έχω υποχρέωση απέναντί σας».
Τραγωδία στο Ηράκλειο: Νεκρή γυναίκα που τραυματίστηκε από όπλο στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου
11:25
Επιχείρηση «Στενά του Ορμούζ»: Τι σημαίνει μια πιθανή συμμετοχή της Ελλάδας
11:17
Το Ιράν καταδίκασε τα αμερικανικά πλήγματα στις νότιες ακτές του
11:11
Ελβετία: Χιόνι και πάγος θα έχουν λιώσει πλήρως έως τη Δευτέρα - Η πιο πρόωρη καταγραφή από το 2000
11:00