Εξιτήριο έλαβε από τον «Ευαγγελισμό» ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος
Ανανεώθηκε:
Εξιτήριο από τον «Ευαγγελισμό» όπου νοσηλεύονταν με κορωνοϊό πήρε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος.
Είναι πολύ καλύτερα και θα μεταβεί στην οικία του, όπου θα παρακολουθείται από ιατρούς.
Ο Αρχιεπίσκοπος νοσηλεύονταν τις τελευταίες ημέρες στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας με την κατάστασή του να είναι απόλυτα ελεγχόμενη, όπως ανέφερε το τελευταίο ιατρικό ανακοινωθέν.
Το νοσοκομείο αναφέρει σε ανακοίνωσή του:
«Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ.Ιερώνυμος, έλαβε εξιτήριο από το Νοσοκομείο σήμερα στις 15:45, μετά από νοσηλεία δώδεκα (12) ημερών».
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στον Ασπρόπυργο - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
12:17
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ: Νέα εποχή για έρευνα και καινοτομία με το νέο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης στην Πάτρα
12:13
CULTURE
O πρίγκιπας Ουίλιαμ πήγε σε εκδήλωση για το κλίμα στο Λονδίνο με ηλεκτρικό λεωφορείο
12:12
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ο Μητσοτάκης στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος για έκδοση νέας ταυτότητας - Δείτε φωτογραφίες
12:12
ΠΟΛΙΤΙΚΗ