Κορωνοϊός: Στη ΜΕΘ με οξεία μυοκαρδίτιδα 15χρονη από το Αγρίνιο
Ανανεώθηκε:
Οξεία μυοκαρδίτιδα παρουσίασε μια 15χρονη από το Αγρίνιο, που πάσχει από κορωνοϊό, με τους γιατρούς να κρίνουν απαραίτητη τη νοσηλεία της στη ΜΕΘ COVID του Ρίου.
Το κορίτσι μεταφέρθηκε από το νοσοκομείο Αγρινίου στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας για να εισαχθεί στην ΜΕΘ Παίδων προκειμένου, σύμφωνα με το ΟΡΕΝ, να παρακολουθηθεί η πορεία της και να πάρει την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή.
Η κατάστασή της είναι σταθερή και δεν έχει χρειαστεί να διασωληνωθεί.
Οι γιατροί εκτιμούν ότι αν συνεχίσει και το 24ωρο που διανύουμε η υγεία της είναι σταθερή, το κορίτσι θα διαφύγει τον κίνδυνο.
Συνολικά πρόκειται για το τέταρτο περιστατικό μεταφλεγμονώδους συνδρόμου σε παιδιά στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων του Ρίου.
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Το viral βίντεο του πρωθυπουργού με τις στιγμές αγωνίας ως... ραλίστας
17:45
ΥΠΕΞ: Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στο λαό της Βενεζουέλας - Θερμά συλλυπητήρια για τα θύματα
17:40
Στα 5,33 ευρώ το κιλό η «επικήρυξη» του λαγοκέφαλου - Τα μέτρα στήριξης στους ψαράδες
17:31
ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 24 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε την προηγούμενη εβδομάδα
17:18