Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Στάση εργασίας την Τετάρτη στο Μετρό
Ανανεώθηκε:
Στάση εργασίας στο Μετρό (γραμμές 2&3) για την Τετάρτη 26 Μαΐου 2021 από την έναρξη της κυκλοφορίας έως τις 10 το πρωί έχει εξαγγείλει το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ).
Το Σωματείο εργαζομένων σε ανακοίνωσή του κάνει λόγο για προειδοποιητική στάση εργασίας, κατηγορώντας την διοίκηση της ΣΤΑΣΥ για «κακοδιοίκηση» και διαμαρτύρεται για έλλειψη ανταλλακτικών, για μη υπογραφή νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και για μη αναγνώριση της εργασιακής εμπειρίας για τους νεοπροσληφθέντες στην ΣΤΑΣΥ.
Σημειώνεται ότι τα υπόλοιπα Μέσα αναμένεται να κινηθούν κανονικά.
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
ΚΟΣΜΟΣ
Σε απάντηση της επίθεσης κατά εμπορικού πλοίου τα πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν
23:52
ΚΟΣΜΟΣ