Κορωνοϊός -Θεσσαλονίκη: Σε σοβαρή κατάσταση νοσηλεύεται μωρό 2,5 μηνών
Βρέφος 2,5 μηνών νοσηλεύεται με κορωνοϊό στη μονάδα νεογνών στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, με την κατάστασή του να κρίνεται σοβαρή, ενώ αντίστοιχη περιπέτεια υγείας περνάει όλη του η οικογένεια.
Το μωρό παρουσιάζει πολύ σοβαρή πνευμονία και σοβαρή βρογχιολίτιδα, και η κατάσταση της υγείας του κρίνεται σοβαρή. Αρχικά, το βρέφος νοσηλευόταν στο ΑΧΕΠΑ, όπου στήθηκε επιχείρηση για τη διακομιδή του στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο στη Θεσσαλονίκη, στο οποίο υπάρχει εξειδικευμένη Παιδιατρική κλινική.
Στο ίδιο νοσοκομείο, σύμφωνα με το Open, νοσηλεύεται και η μητέρα του, η οποία νοσεί και αυτή από κορωνοϊό. Πρόκειται για μια οικογένεια με πέντε παιδιά, που νοσούν όλοι με covid, ενώ ο πατέρας με τα άλλα τέσσερα παιδιά είναι στο σπίτι τους. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Open όλοι στην οικογένεια είναι ανεμβολίαστοι.
Empower On: Η Campeón ενδυναμώνει ψηφιακά την τρίτη ηλικία
14:42
Επίθεση σε αστυνομικούς της ΔΙΑΣ στην Πάτρα – Ένας ελαφρά τραυματίας
14:40
Σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης κηρύχθηκε η Κριμαία - Νέο κύμα επιθέσεων από το Κίεβο
14:38
ΑΔΜΗΕ-Καράμπελας: Η ισχυρή ανταπόκριση στην Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης
14:26