Θετικός στον κορωνοϊό ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Χρίστος Δήμας
Ανανεώθηκε:
Θετικός στον κορωνοϊό αλλά με ελαφριά συμπτώματα, βρέθηκε ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Χρίστος Δήμας.
Όπως αναφέρει ο ίδιος, σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι εμβολιασμένος και με τις τρεις δόσεις.
«Ο COVID-19 είναι καθημερινά δίπλα μας και ο μόνος τρόπος να τον αντιμετωπίσουμε είναι τα εμβόλια, αλλιώς θέτουμε σε κίνδυνο τον εαυτό μας και τους αγαπημένους μας ανθρώπους», αναφέρει μεταξύ άλλων ο κ. Δήμας.
Αναλυτικά όπως γράφει στην ανάρτησή του:
«Θετικός στον COVID-19: Δεν είχα προγραμματισμένο ραντεβού με τον COVID-19. Είχα όμως ευτυχώς προγραμματίσει εγκαίρως τα ραντεβού εμβολιασμού, και τις τρεις δόσεις. Σήμερα ο μοριακός έλεγχος με έβγαλε θετικό. Παρουσίαζα από χτες ελαφριά συμπτώματα (πονοκέφαλος, λίγες κρυάδες και ελάχιστη ατονία). Ο COVID-19 είναι καθημερινά δίπλα μας και ο μόνος τρόπος να τον αντιμετωπίσουμε είναι τα εμβόλια, αλλιώς θέτουμε σε κίνδυνο τον εαυτό μας και τους αγαπημένους μας ανθρώπους».
Αποκατάσταση πίνακα του Ρέμπραντ αποκάλυψε κρυμμένο μήνυμα – Είχαν «σβήσει» τουρμπάνι
10:36
Οργανισμός Ενέργειας: «Προηγμένο σύστημα επαλήθευσης ζητά ο Γκρόσι για το Ιράν μετά τη σύγκρουση»
10:33
Συμμορία «άνοιγε» σπίτια στη Θεσσαλονίκη: Πάνω από 500.000 ευρώ η λεία - Πώς δρούσε
10:24
Βενεζουέλα: Ένας ή δύο σεισμοί; Το φαινόμενο «doublet» και τα σενάρια των ειδικών για τον εγκέλαδο
10:24