Κορωνοϊός - Θεσσαλονίκη: Αυτοκτόνησε 47χρονος που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Παπανικολάου
Τέλος στη ζωή του έδωσε ασθενής ο οποίος νοσηλευόταν με κορωνοϊό στην Πνευμονολογική Κλινική COVID-19 του νοσοκομείου Παπανικολάου, στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Thestival, ο ασθενής το βράδυ της Τετάρτης πήδηξε στο κενό από παράθυρο του τριώροφου κτηρίου του νοσοκομείου.
Ο άτυχος άντρας τραυματίστηκε θανάσιμα.
Η είδηση προκάλεσε σοκ στο προσωπικό αλλά και στους νοσηλευόμενους του νοσοκομείου.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα παζάρια Ερντογάν, τα «δώρα» Τραμπ και ο γρίφος των F-35
07:10
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Αίθριος με τοπικές νεφώσεις στα ηπειρωτικά - Άνοδος της θερμοκρασίας
07:00
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης πρόβλεψης Πυρκαγιών (26/06): Υψηλός κίνδυνος σε 17 περιοχές της χώρας
06:45
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (26 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ