Θεσσαλονίκη: Κατήγγειλε ότι του έριξαν χλωρίνη στο ποτήρι του αντί για νερό
Ανανεώθηκε:
Ένα περίεργο και συνάμα σοβαρό περιστατικό, εάν φυσικά επιβεβαιωθεί, κατήγγειλε 43χρονος το βράδυ του περασμένου Σαββάτου (14/5) σε νυχτερινό κέντρο διασκέδασης στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει ο άνδρας, ο οποίος διασκέδαζε με την παρέα του στο εν λόγω μαγαζί, κάποια στιγμή ζήτησε να του φέρουν ένα ποτήρι νερό για να πιει. Πίνοντάς το, αισθάνθηκε ότι αντί για νερό κατανάλωσε… χλωρίνη.
Στο σημείο κλήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και τον μετέφερε στο νοσοκομείο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν διατρέχει κίνδυνο η υγεία του.
Ο 43χρονος άνδρας, όπως αναφέρει το thestival.gr προχώρησε σε μήνυση κατά του νυχτερινού κέντρου για σωματική βλάβη από αμέλεια.
Αστυνομικοί του Α.Τ. Λευκού Πύργου συνέλαβαν έναν 55χρονο, προσωρινά υπεύθυνο της επιχείρησης.
Μετά από δικογραφία που σχηματίστηκε για τον ίδιο, αφέθηκε ελεύθερος με εντολή εισαγγελέα.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Θεσσαλονίκη: Ελεύθερος ο 17χρονος που επιτέθηκε με μαχαίρι στον πατριό του
Θεσσαλονίκη: Χειροπέδες στο δράστη της επίθεσης στη μασονική στοά
Νεκρή εντοπίστηκε 41χρονη στο δωμάτιο που διέμενε στα Χανιά
23:58
Ιστιοφόρο βυθίστηκε στα ανοιχτά της Νισύρου - Καρέ καρέ η διάσωση των δύο επιβατών
23:55
Ανδρουλάκης: «Οι πολίτες θέλουν την αλλαγή και το ΠΑΣΟΚ μπορεί να τη φέρει»
23:50
ΗΠΑ και Ιράν ξανά στο τραπέζι για το Ορμούζ την Τρίτη (30/6) - Συμφώνησαν σε τερματισμό επιθέσεων
23:44