Κορωνοϊός - Υπουργείο Υγείας: Τρίτη δόση εμβολίου στους 12-17 ετών για εκπαιδευτικούς λόγους
Η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών, λαμβάνοντας υπόψιν ότι σε χώρες του εξωτερικού η πρώτη αναμνηστική δόση -δηλαδή η τρίτη δόση έναντι του κορωνοϊού- αποτελεί προϋπόθεση για την παρακολούθηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, αποφασίζει τη χορήγησή της σε εφήβους ηλικίας 12-17 ετών πριν τη μετάβασή τους στις χώρες αυτές.
Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Υγείας, μέχρις ότου η διαδικασία γίνει πλήρως αυτοματοποιημένη, παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να στείλουν αίτημα μέσω του ιατρού τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση emvinfo@moh.gov.gr για την κατ’ εξαίρεση χορήγηση πρώτης αναμνηστικής (3ης) δόσης εμβολίου έναντι του κορωνοϊού σε εφήβους ηλικίας 12-17 ετών για εκπαιδευτικούς λόγους.
«Η ολοκλήρωση της διαδικασίας δεν θα απαιτεί περαιτέρω έγκριση από άλλη Επιτροπή» σημειώνει το υπουργείο Υγείας.
Το Ιράν καταδικάζει τις «βάρβαρες» αμερικανικές επιθέσεις ως παραβίαση της εκεχειρίας
08:24
Την Τρίτη λήγει η προθεσμία απογραφής για τα ασανσέρ - Έως 5.000 ευρώ τα πρόστιμα για τους παραβάτες
08:08
Το Μπαχρέιν καταδικάζει τις ιρανικές επιθέσεις - Ζητά έκτακτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ασφαλείας
08:05
Το TikTok Shop και στην Ελλάδα από τις 15 Ιουνίου: Ανοίγει ο δρόμος για το social commerce
08:04