Θεσσαλονίκη: Τεμάχισαν νεογέννητα γατάκια και τα έβαλαν σε μπολ σίτισης αδέσποτων
Ανανεώθηκε:
Αποτροπιασμό προκαλεί η πράξη αγνώστων που τεμάχισαν νεογέννητα γατάκια και τα έβαλαν σε μπολάκια που χρησιμοποιούν οι κάτοικοι του Φιλύρου στη Θεσσαλονίκη για να ταΐζουν αδέσποτα.
Όπως αναφέρει το thestival.gr το βράδυ της Τρίτης κάτοικοι που σιτίζουν αδέσποτες γάτες, βρήκαν άτυχα ζώα ακρωτηριασμένα.
Άμεσα, δύο γυναίκες που έγιναν μάρτυρες της φρικτής αυτής πράξης πήγαν στο Αστυνομικό Τμήμα Πυλαίας – Χορτιάτη και υπέβαλαν μήνυση κατ’ αγνώστων για το συμβάν.
Οι αστυνομικοί έχουν ξεκινήσει προανάκριση για το περιστατικό.
Υπενθυμίζεται πως με βάση το νέο νόμο, ο βασανισμός και η θανάτωση ζώου επισείει μέχρι και 10 χρόνια κάθειρξη.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Αιδηψός: Απών από τη δίκη του ο κατηγορούμενος για την κακοποίηση γάτας - Επικαλέστηκε ασθένεια
ΚΟΣΜΟΣ
Ποδοσφαιριστής της Premier League κακοποιεί τη γάτα του - Σάλος από το εξοργιστικό βίντεο
ΕΛΛΑΔΑ
Καλύτερη η εικόνα της φωτιάς σε αποθήκη στο Ηράκλειο - Στη «μάχη» σχεδόν 100 πυροσβέστες
17:09
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Κινητοποίηση της διεθνούς κοινότητας - Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων
17:05
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διάσκεψη των Προέδρων: Άνω - Κάτω Κωνσταντοπούλου και Γεωργαντάς με φόντο τον ΟΠΕΚΕΠΕ
17:01
ΕΛΛΑΔΑ
Βρέθηκε ο 34χρονος που είχε εξαφανιστεί από τη Νίκαια - Επέστρεψε στο σπίτι του
16:53
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ