Θεσσαλονίκη: Υπάλληλος του ΟΤΕ έπεσε από κολώνα - Μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο
Ανανεώθηκε:
Ένα σοβαρό εργατικό ατύχημα συνέβη το πρωί της Δευτέρας 12 Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη. Ένας υπάλληλος του ΟΤΕ έπεσε από κολώνα με αποτέλεσμα να τραυματιστεί.
Πιο συγκεκριμένα, ο 54χρονος υπάλληλος του ΟΤΕ, κάτω από άγνωστες μέχρι στιγμής συνθήκες, έπεσε από κολώνα που βρισκόταν γύρω στις 09:30 το πρωί της Δευτέρας.
Αμέσως ειδοποιήθηκε το ΕΚΑΒ το οποίο έφτασε εγκαίρως όπου μετέφερε τον άτυχο άνδρα στο νοσοκομείο Παπανικολάου για να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.
Σύμφωνα με το grtimes.gr ο άνδρας φέρεται να έχει κακώσεις στα χέρια και τα πόδια.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Ατύχημα σε λούνα παρκ: Αυτοψία από πραγματογνώμονα και τεχνικό σύμβουλο με εισαγγελική παραγγελία
ΕΛΛΑΔΑ
Λίνδος: Δύο τραυματίες από ατύχημα σε λέμβο
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30
ΕΛΛΑΔΑ