Κωτσιόπουλος: Εξετάζουμε το ενδεχόμενο δημιουργίας ογκολογικής κλινικής στο Βόλο
Στην αναδιάταξη χώρων, εξοπλισμού, και ανθρωπίνων πόρων για την αρτιότερη εξυπηρέτηση περιστατικών και ταυτόχρονα για την διασφάλιση της σωστής και ολοκληρωμένης περίθαλψη των νοσηλευόμενων ασθενών, προχωρά το υπουργείο Υγείας στα δημόσια νοσοκομεία.
Το Σάββατο 5 Νοεμβρίου, ο γγ Υπηρεσιών Υγείας Γιάννης Κωτσιόπουλος, μίλησε στο 9ο πανελλήνιο συμπόσιο νοσηλευτικής ογκολογίας για την κατεύθυνση των πόρων του ταμείου ανάπτυξης και δήλωσε στα gegonota.news πως στα τρία επόμενα χρόνια θα υπάρξουν αλλαγές στον υγειονομικό χάρτη με άρτια μηχανήματα και υπηρεσίες, για καλύτερη φροντίδα στους ογκολογικούς ασθενείς.
Σε αυτό το πλαίσιο, θα εξετασθεί και η δημιουργία ογκολογικής κλινικής στον Βόλο.
«Είμαστε στη φάση εξέτασης αναδιάρθρωσης του υγειονομικού χάρτη και θα εξετασθεί και αυτό το αίτημα. Εάν κριθεί ότι είναι σκόπιμο να γίνουν επενδύσεις στο Νοσοκομείο του Βόλου», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Κωτσιόπουλος.
Oικιακή βοηθός «ξάφριζε» κοσμήματα και χρηματικά ποσά από σπίτια στην Αττική
13:14
Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη υπό όρους η 29χρονη που τραυμάτισε με μαχαίρι τον σύντροφο της
13:06
Εξιτήριο για τους δύο χειριστές του πυροσβεστικού ελικοπτέρου που έπεσε στη λίμνη Αώου
12:48
Ηράκλειο: «Πώς να πάω το παιδί στο νοσοκομείο; Ήταν μακριά», είπε η μητέρα του 3χρονου Άγγελου
12:47