Συγκινεί 14χρονος λήπτης νεφρού: «Ευχαριστώ» στην οικογένεια του 18χρονου δότη
Την ευγνωμοσύνη του προς την οικογένεια του ανθρώπου που του έσωσε τη ζωή μέσα από το θάνατο του παιδιού της, εξέφρασε ο 14χρονος Άγγελος, που διαγνώστηκε με νεφρική ανεπάρκεια όταν ήταν μόλις 4 ετών.
Ο Άγγελος, αναγκαζόταν να υποβάλλεται διαρκώς σε αιμοκαθάρσεις.
Το μαρτύριό του τελείωσε, όταν η οικογένεια του αδικοχαμένου 18χρονου Γρηγόρη από το Αγρίνιο που πέθανε σε τροχαίο, αποφάσισαν να δωρίσουν τα όργανά του, και ένας από τους λήπτες ήταν ο Άγγελος.
Στο βίντεο χαμογελαστός πια λέει, «ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς του Γρηγόρη που μου έκαναν δώρο το νεφρό».
Σημειώνεται ο Γρηγόρης, χάρισε ζωή σε άλλους 3 συνανθρώπους μας, εκτός από τον Άγγελο.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Αμάξι καρφώθηκε σε κολώνα εξαιτίας της σφοδρής κακοκαιρίας
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Προφυλακίστηκε ο 17χρονος για σεξουαλική κακοποίηση 9χρονης
ΚΟΣΜΟΣ
«Δόξα τω Θεώ επιζήσαμε»: Συγκλονιστική μαρτυρία στο CNNi για τους σεισμούς στη Βενεζουέλα
19:31
ΚΟΣΜΟΣ
Βρετανία: Νέο ρεκόρ υψηλής θερμοκρασίας για μήνα Ιούνιο με 36,4 βαθμούς Κελσίου
19:23
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Live Τσίπρας: Ο κόσμος θέλει να καλύψουμε το πολιτικό κενό - Όχι ρεζερβέ θέσεις για πρώην του ΣΥΡΙΖΑ
19:16
ΚΟΣΜΟΣ
LIVE Βενεζουέλα: Πάνω από 30.000 οι αγνοούμενοι - Τουλάχιστον 164 οι νεκροί από τους σεισμούς
19:15
ΕΛΛΑΔΑ