Θεσσαλονίκη: Άγριος ξυλοδαρμός νεαρών μέσα σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ
Ανανεώθηκε:
Δύο νεαροί 19 ετών κατήγγειλαν ότι έπεσαν θύματα ξυλοδαρμού από μία άλλη ομάδα νεαρών τα ξημερώματα της Δευτέρας και ενώ βρίσκονταν μέσα σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ, στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα Thestival, οι δύο 19χρονοι βρίσκονταν στο αστικό λεωφορείο της γραμμής 72, στην οδό Θεσσαλονίκης – Μηχανιώνας και συγκεκριμένα στο σημείο «μηδέν».
Το επεισόδιο ξεκίνησε όταν οι δύο 19χρονοι διαπληκτίστηκαν λεκτικά με ένα άλλο άτομο εντός του λεωφορείου. Τότε, μία ομάδα νεαρών τους επιτέθηκε και άρχισε να τους ξυλοκοπά.
Οι νεαροί μεταφέρθηκαν με τραύματα σε εφημερεύον νοσοκομείο, ενώ για το περιστατικό διενεργεί προανάκριση το Αστυνομικό Τμήμα Θέρμης.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωρικάκος: Η κάθαρση στην ΕΛ.ΑΣ. θα φτάσει μέχρι τέλους
ΕΛΛΑΔΑ
Συνελήφθη 76χρονος για πυρκαγιά από αμέλεια στο Αμόνι Κορινθίας
18:02
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
«Καρφιά» Κασσελάκη σε Τζάκρη: Εγώ ζήτησα να παραιτηθεί - Δεν έχουμε χώρο για προσωπικές φιλοδοξίες
17:53
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στην Καλλιθέα: Με εγκαύματα στο πρόσωπο και παροχή οξυγόνου δύο εθελοντές πυροσβέστες
17:46
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο νεκροί λουόμενοι σε Κω και Χαλκιδική με διαφορά λίγων ωρών
17:32
ΕΛΛΑΔΑ