Τραγωδία στα Τέμπη: Τρισάγιο για τα θύματα στη Μητρόπολη Αθηνών
Ανανεώθηκε:
Στη Μητρόπολη Αθηνών, όπου εδώ και κάποιες μέρες τίθεται προς προσκύνηση η ιερή εικόνα Παναγίας «'Αξιον Εστί», τελέσθηκε μετά τη Θεία Λειτουργία, τρισάγιο υπέρ αναπαύσεως των θυμάτων του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών.
Αναλυτικότερα ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος, τέλεσε το μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας και έπειτα το τρισάγιο.
Το παρών έδωσαν μεταξύ άλλων, η διοίκηση του Αγίου Όρους, υπουργοί, βουλευτές, τοπικές Αρχές.
Υπενθυμίζεται ότι η ιερή εικόνα της Παναγίας «'Αξιον Εστί», από τον ναό του Πρωτάτου στο 'Αγιο Όρος, θα παραμείνει στο Μητροπολιτικό Ναό Αθηνών μέχρι τις 15 Μαΐου.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
ΟΣΕ Λάρισας: Συγγενείς θυμάτων των Τεμπών διαπληκτίστηκαν με εργαζόμενους
ΕΛΛΑΔΑ
Πορεία για τα Τέμπη στη Λάρισα - Ένταση στο σταθμαρχείο
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 24 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε την προηγούμενη εβδομάδα
17:18
ΕΛΛΑΔΑ
Καλύτερη η εικόνα της φωτιάς σε αποθήκη στο Ηράκλειο - Στη «μάχη» σχεδόν 100 πυροσβέστες
17:09
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Πάνω από 11.000 οι αγνοούμενοι - Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων
17:05
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διάσκεψη των Προέδρων: Άνω - Κάτω Κωνσταντοπούλου και Γεωργαντάς με φόντο τον ΟΠΕΚΕΠΕ
17:01
ΕΛΛΑΔΑ