Σχιστό: Αυτοκίνητο έπεσε στον γκρεμό – Δύο ανήλικοι στο νοσοκομείο
Ανανεώθηκε:
Αυτοκίνητο έπεσε στο γκρεμό καθώς εξετράπη της πορείας του στο Σχιστό, στις 3:20 τα ξημερώματα της Τρίτης (16/5), με αποτέλεσμα δύο ανήλικοι να μεταφερθούν στο νοσoκομείο.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΡΤ, το όχημα που κινούνταν επί της οδού Αθανασίου Διάκου στην περιοχή Πυροβολία στο Σχιστό, για άγνωστο μέχρι στιγμής, λόγο, έχασε τον έλεγχο και έπεσε στον γκρεμό.
Δύο ανήλικοι εγκλωβίστηκαν στο αυτοκίνητο και χρειάστηκε η επέμβαση της Πυροσβεστικής και στη συνέχεια μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ σε νοσοκομείο. Κατά την μεταφορά τους και οι δύο είχαν τις αισθήσεις τους.
Επίσης δύο ενήλικες που επέβαιναν στο αυτοκίνητο κατάφεραν να βγουν μόνοι τους και αναμένεται ενημέρωση από το ΕΚΑΒ για την κατάσταση της υγείας τους.
Στο σημείο έσπευσαν 9 Πυροσβέστες με τρία οχήματα.
«Δόξα τω Θεώ επιζήσαμε»: Συγκλονιστική μαρτυρία στο CNNi για τους σεισμούς στη Βενεζουέλα
19:31
Βρετανία: Νέο ρεκόρ υψηλής θερμοκρασίας για μήνα Ιούνιο με 36,4 βαθμούς Κελσίου
19:23
Live Τσίπρας: Ο κόσμος θέλει να καλύψουμε το πολιτικό κενό - Όχι ρεζερβέ θέσεις για πρώην του ΣΥΡΙΖΑ
19:16
LIVE Βενεζουέλα: Πάνω από 30.000 οι αγνοούμενοι - Τουλάχιστον 164 οι νεκροί από τους σεισμούς
19:15