Σχιστό: Αυτοκίνητο έπεσε στον γκρεμό – Δύο ανήλικοι στο νοσοκομείο
Ανανεώθηκε:
Αυτοκίνητο έπεσε στο γκρεμό καθώς εξετράπη της πορείας του στο Σχιστό, στις 3:20 τα ξημερώματα της Τρίτης (16/5), με αποτέλεσμα δύο ανήλικοι να μεταφερθούν στο νοσoκομείο.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΡΤ, το όχημα που κινούνταν επί της οδού Αθανασίου Διάκου στην περιοχή Πυροβολία στο Σχιστό, για άγνωστο μέχρι στιγμής, λόγο, έχασε τον έλεγχο και έπεσε στον γκρεμό.
Δύο ανήλικοι εγκλωβίστηκαν στο αυτοκίνητο και χρειάστηκε η επέμβαση της Πυροσβεστικής και στη συνέχεια μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ σε νοσοκομείο. Κατά την μεταφορά τους και οι δύο είχαν τις αισθήσεις τους.
Επίσης δύο ενήλικες που επέβαιναν στο αυτοκίνητο κατάφεραν να βγουν μόνοι τους και αναμένεται ενημέρωση από το ΕΚΑΒ για την κατάσταση της υγείας τους.
Στο σημείο έσπευσαν 9 Πυροσβέστες με τρία οχήματα.
Σύγκρουση τρένων στην Πολωνία: Τουλάχιστον τρεις τραυματίες από εκτροχιασμό βαγονιών
21:08
ΟΗΕ: Αναστέλλεται η απομάκρυνση πλοίων και ναυτικών από το Ορμούζ μετά την επίθεση σε πλοίο στο Ομάν
21:02
Μαρινάκης για Τσίπρα: Να απαντήσει αν θέλει να σύρει ξανά σε περιπέτειες τη χώρα
20:59
Απελαύνει τον Ρουμάνο πρόξενο η Μόσχα μετά το κλείσιμο του ρωσικού προξενείου στην Κονστάντζα
20:53