Κρίσιμη η κατάσταση της ερπετολόγου που τη δάγκωσε φίδι - Υπέστη αναφυλακτικό σοκ
Σε κρίσιμη κατάσταση στην Α’ Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Παπανικολάου, βρίσκεται η 39χρονη ερπετολόγος, έπειτα από δάγκωμα οχιάς σε σχολείο της Θεσσαλονίκης, όπου πήγε εθελοντικά για να βοηθήσει στην απομάκρυνσή του από το χώρο.
Υπενθυμίζεται ότι στην προσπάθειά της να το απομακρύνει, εκείνο πρόλαβε και την δάγκωσε με αποτέλεσμα να υποστεί αναφυλακτικό σοκ.
Στο σημείο κατέφθασαν δύο μοστοσικλετιστές του ΕΚΑΒ και στη συνέχεια έσπευσε ασθενοφόρο, ο γιατρός του οποίου λόγω της επιδείνωσης που παρουσίασε, προχώρησε στη διασωλήνωσή της.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30
ΕΛΛΑΔΑ