Θεσσαλονίκη: Νέος ξυλοδαρμός μεταξύ ανηλίκων - 17χρονος στο νοσοκομείο
Ανανεώθηκε:
Άλλο ένα σοβαρό περιστατικό βίας μεταξύ ανηλίκων, μετά το χθεσινό στην Κηφισιά, σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Ανήλικα παιδιά «έστησαν» καρτέρι σε 17χρονο μαθητή, έξω από το σχολείο του και του επιτέθηκαν.
Σύμφωνα με το thestival.gr, φεύγοντας από το σχολείο, ο 17χρονος δέχθηκε επίθεση από ομάδα 10 ατόμων, ανάμεσά τους και συμμαθητές του. Οι δράστες χτύπησαν άσχημα το θύμα με αποτέλεσμα να το στείλουν με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου».

Σύμφωνα με πληροφορίες, την προηγούμενη εβδομάδα, υπήρξε άλλο ένα επεισόδιο μεταξύ των ίδιων μαθητών και το σημερινό φαίνεται πως αποτέλεσε συνέχεια «βεντέτας». Για το περιστατικό διεξάγεται έρευνα από την ΕΛ.ΑΣ.

ΕΛΛΑΔΑ
Εντός της ημέρας η ανέλκυση του πυροσβεστικού ελικοπτέρου
17:40
ΚΟΣΜΟΣ
Ένοχος για κακoδιαχείριση διαβαθμισμένων εγγράφων δήλωσε ο πρώην σύμβουλος του Τραμπ, Tζον Μπόλτον
17:36
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κικίλιας από Σύρο: Πάνω από όλα η ασφάλεια στα λιμάνια και η εξυπηρέτηση πολιτών με σεβασμό
17:32
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Έως και 6,8 εκατομμύρια άνθρωποι ενδέχεται να επηρεαστούν από τους σεισμούς
17:21
ΠΟΛΙΤΙΚΗ