Θεσσαλονίκη: Έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. μετά από μπαράζ επιθέσεων σε ανήλικους
Έρευνα για δύο επιθέσεις σε βάρος ανηλίκων τη Δευτέρα (25/09), πραγματοποιεί η Αστυνομία της Θεσσαλονίκης.
Το πρώτο από τα περιστατικά σημειώθηκε στις 14:30 όταν 17χρονος μαθητής δέχθηκε επίθεση έξω από σχολείο στο κέντρο της πόλης από άγνωστα άτομα.
Οι δράστες τον χτύπησαν άγρια με αποτέλεσμα να μεταφερθεί για προληπτικούς λόγους στο νοσοκομείο.
Έπειτα, νέο περιστατικό βίας με θύμα ανήλικο σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στην περιοχή της Λητής, όπου λίγο πριν από τις 22:00, ένας 17χρονος δέχθηκε εξίσου επίθεση από ομάδα ατόμων.
Συγκεκριμένα, ο νεαρός καθόταν με την παρέα του, σε πλατεία της περιοχής, όταν ξαφνικά τους πλησίασαν άγνωστοι και τους επιτέθηκαν.
Και τα δύο περιστατικά ερευνώνται από τα αρμόδια αστυνομικά τμήματα.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Άρτα: Χειροπέδες στον δράστη που πυροβόλησε ηλικιωμένο και σκότωσε το άλογό του
Οργανισμός Ενέργειας: «Προηγμένο σύστημα επαλήθευσης ζητά ο Γκρόσι για το Ιράν μετά τη σύγκρουση»
10:33
Συμμορία «άνοιγε» σπίτια στη Θεσσαλονίκη: Πάνω από 500.000 ευρώ η λεία - Πώς δρούσε
10:24
Βενεζουέλα: Ένας ή δύο σεισμοί; Το φαινόμενο «doublet» και τα σενάρια των ειδικών για τον εγκέλαδο
10:24
Γαλλία: Από το μεσημέρι η απαγόρευση αλκοόλ εν μέσω καύσωνα- Τετραπλασιάστηκαν οι καρδιακές ανακοπές
10:05