Κορωνοϊός: Η εγκύκλιος του υπ. Παιδείας για τις απουσίες μαθητών - Δικαιολογούνται μέχρι πέντε
Δημοσιοποιήθηκε από το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού η εγκύκλιος για το θέμα των απουσιών των μαθητών λόγω νόσησης από τον Covid-19.
Όπως είχε προαναγγείλλει ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης, αναφερόμενος στο εν λόγω θέμα «με απόφαση του οικείου Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών των σχολικών μονάδων, καταχωρίζονται αλλά δεν προσμετρώνται οι απουσίες από τα μαθήματα μαθητών/τριών έως πέντε (5) εργάσιμων ημερών, που οφείλονται στη νόσηση από κορωνοϊό COVID-19, για το σχολικό έτος 2023-24.
Η απόφαση αυτή εκδίδεται κατόπιν αιτήσεως των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών/τριών ή των ιδίων αν είναι ενήλικοι/ες, μαζί με την οποία προσκομίζεται σχετική υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986, επιδεικνυόμενης ταυτόχρονα θετικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid test) ή μοριακού ελέγχου (PCR)».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κορωνοϊός: Έκτακτη συνάντηση Γεωργιάδη- Τσιόδρα για την έξαρση των κρουσμάτων
Υπό πίεση τα νοσοκομεία της Ιταλίας – Από την χειρότερη εποχική γρίπη των τελευταίων 20 χρόνων
Αίγινα: Απαγορεύτηκε ο απόπλους επιβατηγού υδροπτέρυγου λόγω ηλεκτρολογικής βλάβης
11:47
Το «εφιαλτικό» Σάββατο της Ευρώπης: Ρεκόρ καύσωνα σε Γερμανία, Τσεχία, Δανία - Αυξάνονται οι νεκροί
11:38
Τουρίστας έκανε πρόταση γάμου στην αγαπημένη του στην κορυφή του Ολύμπου - Βίντεο
11:28
Χαμένο ημερολόγιο της Χιροσίμα που βρέθηκε σε αμερικανικό αρχείο και γίνεται ταινία
11:18