Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο μωρό 1,5 χρονών μετά από επίθεση σκύλου στη Σταυρούπολη
Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε ένα μωρό 18 μηνών το μεσημέρι της Παρασκευής 19/1, μετά από επίθεση που δέχθηκε από σκύλο.
Το περιστατικό συνέβη γύρω τις 15:30 στην οδό Σεφέρη, στη Σταυρούπολη, όπως μεταδίδει το voria.gr..
Άμεσα στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και μετέφερε το μωρό στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου, όπου διαπιστώθηκαν μόνο ορισμένες εκδορές στο πρόσωπο. Η κατάσταση της υγείας του δεν εμπνέει ανησυχία.
Το περιστατικό διερευνάται από την Αστυνομία, κατόπιν ενημέρωσης που έγινε από το ΕΚΑΒ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Άγρια επίθεση σκύλου σε ηλικιωμένο - Αναζητείται ο ιδιοκτήτης του
ΕΛΛΑΔΑ
Υπόθεση Όλιβερ: Διπλή έρευνα από τον Άρειο Πάγο
ΕΛΛΑΔΑ
Καματερό: Βίντεο από τη στιγμή της άγριας επίθεσης σκύλου στο 9χρονο αγόρι
ΕΛΛΑΔΑ
Ισχυρός σεισμός 5,1 Ρίχτερ στην Κάρπαθο
11:36
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: «Κατανοητά και βατά» τα θέματα των Ιταλικών
11:29
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΔΕΗ: Απολιγνιτοποίηση και το ψηφιακό μέλλον της Δυτικής Μακεδονίας
11:27
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Χρέος μας να στηρίζουμε την κοινωνία - Προσοχή στις ακοστολόγητες δεσμεύσεις
11:26
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ