Ο δυνατός αέρας ξερίζωσε δέντρα στη Λαμία
Ο δυνατός αέρας που φύσηξε σήμερα το μεσημέρι, Μεγάλη Παρασκευή (3/5) έριξε δέντρα σε περιοχές της Λαμίας .
Την κατάσταση προσπάθησε να διορθώσει ο αντιδήμαρχος περνώντας αλυσοπρίονο για να κόψει τα κλαδιά και να αποκαταστήσει την κυκλοφορία.
Ειδικότερα, ο δυνατός αέρας έριξε δυο δέντρα στον ποδηλατόδρομο. Το πρώτο έπεσε κοντά στην περιοχή της Αγίας Βαρβάρας, στο «Τσαλτάκη» και το δεύτερο στον ποδηλατόδρομο της Λ. Ελευθερίας κοντά στο s/m «Μετρό».
Σύμφωνα με το LamiaReport ο Αντιδήμαρχος Λαμίων Καθαριότητας και Πρασίνου, Κώστας Κερπινιώτης, έκοψε μόνος του με το αλυσοπρίονο το πέσιμο δέντρο, για να απομακρυνθεί από τον ποδηλατόδρομο και να έρθει στη συνέχεια η «αρπάγη» να το φορτώσει.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Απαγορευτικό απόπλου από Πειραιά για Αγκίστρι και Αίγινα λόγω ισχυρών ανέμων
ΕΛΛΑΔΑ
Φορτηγό συγκρούστηκε με αυτοκίνητο στη Θήβα: Δύο τραυματίες, σοβαρά ο ένας - Άμορφη μάζα το ΙΧ
14:14
ΕΛΛΑΔΑ
Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές κινητοποιήσεις στο κέντρο της Αθήνας
14:04
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: Ένας 58χρονος αγρότης το πρώτο θύμα του καύσωνα - Σε ύψιστη επιφυλακή 16 πόλεις
13:56
ΚΟΣΜΟΣ
Ερντογάν: Το νομοθετικό πλαίσιο για την διάλυση του PKK θα κατατεθεί σύντομα στην Βουλή
13:50
ΑΝΑΠΤΥΞΗ