Απειλητικά μηνύματα για βόμβες στην Αθήνα - Χωρίς στάση οι συρμοί της Γραμμής 2 στο «Σύνταγμα»
Ο σταθμός του Μετρό «Σύνταγμα»
INTIME NEWS / ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣΑπειλητικά μηνύματα που προειδοποιούσαν για βόμβες εστάλησαν το πρωί της Πέμπτης (17/10) σε Δημόσιους Οργανισμούς.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες τα μηνύματα αναφέρουν ότι θα εκραγούν βόμβες που περιέχουν δύο κιλά εκρηκτικά στο ΚΑΤ, στα δικαστήρια στη Λουκάρεως, στο Μετρό Συντάγματος και στην κόκκινη γραμμή.
Στα σημεία έχουν σπεύσει κλιμάκια του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών που πραγματοποιούν ελέγχους.
Η αστυνομία αποφάσισε να προχωρήσει στην εκκένωση του σταθμού στο Σύνταγμα και στη Λουκάρεως.
Αρχικά με εντολή της ΕΛ.ΑΣ, οι συρμοί στη Γραμμή 2 του Μετρό διέρχονται από τον σταθμό Σύνταγμα προσωρινά χωρίς στάση.
Ο σταθμός παραμένει ανοιχτός και οι συρμοί στη Γραμμή 3 πραγματοποιούν κανονικά στάσεις.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Βίντεο από την επίθεση με βόμβες μολότοφ στο κέντρο της Αθήνας
Έριξαν βόμβες μολότοφ στην οδό 3η Σεπτεμβρίου στο κέντρο της Αθήνας
Βενεζουέλα: Χειροκροτήματα και συγκίνηση μετά από απεγκλωβισμό ανθρώπου από τα συντρίμμια
20:38
Συνομιλίες CENTCOM - Φρουρών της Επανάστασης του Ιράν στο Κατάρ ανακοίνωσε ο Βανς
20:30
ΗΠΑ: Ανοίγει ο δρόμος για τη μαζική απέλαση χιλιάδων μεταναστών υπό προσωρινή προστασία
20:27
Ανακαλύφθηκαν δύο εξωπλανήτες μεγάλοι σαν τον Δία και ελαφρύτεροι από μαλλί της γριάς
20:18