Στο νοσοκομείο μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο η Βάνα Μπάρμπα
Η ηθοποιός Βάνα Μπάρμπα
Στο «Αιγινήτειο» νοσοκομείο της Αθήνας, νοσηλεύεται η ηθοποιός Βάνα Μπάρμπα έπειτα από εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη το πρωί της Τετάρτης.
Σύμφωνα με τον ΑΝΤ1 η ηθοποιός διαπίστωσε πως δεν μπορεί να μιλήσει καλά ενώ η δυσκολία αυτή συνοδευόταν και από μούδιασμα.
Η ηθοποιός μετέβη στο «Αιγινήτειο» όπου οι νευρολόγοι διαπίστωσαν πως έχει υποστεί εγκεφαλικό επεισόδιο, το οποίο ωστόσο είναι ελαφρύ. Η κατάστασή της δεν εμπνέει ανησυχία.
«Νοσηλεύομαι με ελαφρύ εγκεφαλικό. Είναι η πίεση, είναι πολλά, νιώθω ασφαλής τώρα. Με με αφήνουν να βγω. Να μην πιεζόμαστε, να έχει ο Θεός για όλους μας. Το παιδί μου είναι εδώ, μαζί μου, πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά», ανέφερε στον ΑΝΤ1 η ηθοποιός.
ΚΟΣΜΟΣ
Ο πάπας Λέων προσεύχεται για τα θύματα των σεισμών στη Βενεζουέλα - Η ΕΕ στέλνει επείγουσα βοήθεια
16:08
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη για Toyota και Ogier!
15:58
ΕΛΛΑΔΑ
Ομόνοια: Διασωληνωμένος σε σοβαρή κατάσταση ο 40χρονος εγκαυματίας
15:53
ΚΟΣΜΟΣ
Η ισραηλινή κυβέρνηση αναγνωρίζει τη γενοκτονία των Αρμενίων
15:40
ΚΟΣΜΟΣ