Στο νοσοκομείο μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο η Βάνα Μπάρμπα
Η ηθοποιός Βάνα Μπάρμπα
Στο «Αιγινήτειο» νοσοκομείο της Αθήνας, νοσηλεύεται η ηθοποιός Βάνα Μπάρμπα έπειτα από εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη το πρωί της Τετάρτης.
Σύμφωνα με τον ΑΝΤ1 η ηθοποιός διαπίστωσε πως δεν μπορεί να μιλήσει καλά ενώ η δυσκολία αυτή συνοδευόταν και από μούδιασμα.
Η ηθοποιός μετέβη στο «Αιγινήτειο» όπου οι νευρολόγοι διαπίστωσαν πως έχει υποστεί εγκεφαλικό επεισόδιο, το οποίο ωστόσο είναι ελαφρύ. Η κατάστασή της δεν εμπνέει ανησυχία.
«Νοσηλεύομαι με ελαφρύ εγκεφαλικό. Είναι η πίεση, είναι πολλά, νιώθω ασφαλής τώρα. Με με αφήνουν να βγω. Να μην πιεζόμαστε, να έχει ο Θεός για όλους μας. Το παιδί μου είναι εδώ, μαζί μου, πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά», ανέφερε στον ΑΝΤ1 η ηθοποιός.
ΕΛΛΑΔΑ
Συνελήφθη 76χρονος για πυρκαγιά από αμέλεια στο Αμόνι Κορινθίας
18:02
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
«Καρφιά» Κασσελάκη σε Τζάκρη: Εγώ ζήτησα να παραιτηθεί - Δεν έχουμε χώρο για προσωπικές φιλοδοξίες
17:53
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στην Καλλιθέα: Με εγκαύματα στο πρόσωπο και παροχή οξυγόνου δύο εθελοντές πυροσβέστες
17:46
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο νεκροί λουόμενοι σε Κω και Χαλκιδική με διαφορά λίγων ωρών
17:32
ΕΛΛΑΔΑ