Αγρίνιο: Στο νοσοκομείο 44χρονος από δάγκωμα οχιάς - Του χορηγήθηκε ορός
Στο νοσοκομείο του Ρίου Πατρών μεταφέρθηκε 44χρονος άνδρας που τον δάγκωσε οχιά σε περιοχή του Αγρινίου.
Το περιστατικό έγινε στο Καινούργιο του δήμου Αγρινίου με τον 44χρονο να δέχεται το δάγκωμα από την οχιά στο χέρι.
Σύμφωνα με το agriniopress ο άνδρας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Αγρινίου, όπου δέχτηκε τις πρώτες βοήθειες και από εκεί μεταφέρθηκε άμεσα στο νοσοκομείο του Ρίου, για να του χορηγηθεί αντιοφικός ορός.
Ο ορός όπως είναι γνωστό χορηγείται μόνο εκεί, αφού το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου, είναι νοσοκομείο αναφοράς.
Η κατάστασή του δεν εμπνέει ανησυχία.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από μερικές ημέρες ένας ακόμη άνδρας σε περιοχή της Εύβοιας είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο της Εύβοιας από δάγκωμα οχιάς, ενώ αντίστοιχο περιστατικό υπήρξε και στις αρχές Μαίου στον Βόλο.
Πώς μία προπληρωμένη κάρτα για όλες τις προνοιακές παροχές ενισχύει τη σχέση πολίτη-κράτους
18:02
Ο Χρήστος Θεοδωρίδης στο Επί Σκηνής: «Ζούμε στη χειρότερη περίοδο της σύγχρονης ιστορίας»
18:00
Θεσσαλονίκη: Τρία τροχαία μέσα σε μία ώρα - «Μπλόκαρε» ο Περιφερειακός
18:00
Κηφισός: Φωτιά σε διάζωμα στο ύψος της Φιλαδέλφειας - Στο «κόκκινο» η κίνηση
17:50