Αιτωλικό: Τετράχρονο αγόρι κατάπιε ηρεμιστικά χάπια - Συνελήφθη η μητέρα του
Χάπια
pixabayΤετράχρονο αγόρι κατάπιε ηρεμιστικά χάπια, χωρίς να το αντιληφθεί η μητέρα του στο Αιτωλικό χθες Τρίτη 5/8.
Σύμφωνα με το agriniopress.gr,το παιδί μεταφέρθηκε έκτατα στο Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου όπου και νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.
Η μητέρα έχει ήδη συλληφθεί από την Ελληνική Αστυνομία και σχηματίζεται δικογραφία εις βάρους της για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Βόλος: Στο νοσοκομείο δύο ανήλικοι μετά από κατανάλωση χαπιών
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: 32χρονος προσπάθησε να αυτοκτονήσει με χλωρίνη, χάπια και πτώση από μπαλκόνι
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωρικάκος: «Συνεχείς παρεμβάσεις στην αγορά για την προστασία των καταναλωτών»
16:13
ΕΛΛΑΔΑ
Ενισχύεται το Εθνικό Δίκτυο Τηλεϊατρικής στη Βόρεια Ελλάδα - Περίθαλψη χωρίς περιορισμούς
16:09
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημοσκόπηση Real Polls: Πρώτη η ΝΔ, με μονοψήφια διαφορά δεύτερος ο Τσίπρας - Τέταρτο το ΠΑΣΟΚ
16:01
ΔΙΕΘΝΗ
Πετρέλαιο: Το Brent έπεσε κάτω από τα 75 δολάρια για πρώτη φορά από την έναρξη του πολέμου
15:51
ΕΛΛΑΔΑ