Νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ: Λήξη συναγερμού για τον άνδρα που απειλούσε να πέσει στο κενό
Συναγερμός σήμανε νωρίτερα το απόγευμα της Παρασκευής (05/09) στο νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ, καθώς ένας άνδρας ανέβηκε στον τρίτο όροφο και απειλούσε να πέσει στο κενό.
Στο σημείο έσπευσαν διαπραγματευτές της Aστυνομίας, οι οποίοι τον έπεισαν να κατέβει. Ο άνδρας, περίπου 30 ετών, μεταφέρθηκε εντός του νοσοκομείου όπου εξετάστηκε από ψυχιάτρο.
Σημειώνεται ότι, στο νοσοκομείο μετέβησαν 9 πυροσβέστες με 3 οχήματα, που ανέπτυξαν ένα ειδικό στρώμα διάσωσης κάτω από το σημείο που απειλούσε να πέσει ο άνδρας.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ: Άνδρας απειλεί να πέσει στο κενό από μπαλκόνι
ΕΛΛΑΔΑ
Υποβρύχια πλάνα από το ελικόπτερο που έπεσε στη λίμνη Αώου: Σε εξέλιξη η επιχείρηση ανέλκυσης
14:32
CULTURE
Χαμένο ημερολόγιο της Χιροσίμα που βρέθηκε σε αμερικανικό αρχείο και γίνεται ταινία
14:20
ΚΟΣΜΟΣ
Ισραήλ: Νεκρός Ισραηλινός στρατιώτης σε συγκρούσεις στο νότιο Λίβανο
14:14
CULTURE
Πώς ο απατεώνας πατέρας του Τζον Λε Καρέ επηρέασε τα κατασκοπευτικά του μυθιστορήματα
14:03
ΚΟΣΜΟΣ