Στο νοσοκομείο «Γεννηματάς» ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: Η ανακοίνωση της Αρχιεπισκοπής
Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος
INTIME NEWS / ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣτο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Γεώργιος Γεννηματάς» νοσηλεύεται ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος έπειτα από έντονη αδιαθεσία.
Σε ανακοίνωσή της η Αρχιεπισκοπή ενημερώνει ότι η εισαγωγή στο νοσοκομείο του κ. Ιερώνυμου έγινε «λόγω ελαφράς αδιαθεσίας» και αναφέρει πως θα παραμείνει υπό ιατρική παρακολούθηση για καθαρά προληπτικούς λόγους.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος, λόγω ελαφράς αδιαθεσίας, επισκέφθηκε το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Γεώργιος Γεννηματάς», όπου και θα παραμείνει υπό ιατρική παρακολούθηση, για καθαρά προληπτικούς λόγους».
Σύμφωνα με πληροφορίες από το υπουργείο Υγείας, ο Αρχιεπίσκοπος υποβάλλεται σε εξετάσεις.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Στο νοσοκομείο «Γεννηματάς» ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος - Ένιωσε έντονη αδιαθεσία
ΕΛΛΑΔΑ
Oικιακή βοηθός «ξάφριζε» κοσμήματα και χρηματικά ποσά από σπίτια στην Αττική
13:14
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη υπό όρους η 29χρονη που τραυμάτισε με μαχαίρι τον σύντροφο της
13:06
ΕΛΛΑΔΑ
Εξιτήριο για τους δύο χειριστές του πυροσβεστικού ελικοπτέρου που έπεσε στη λίμνη Αώου
12:48
ΕΛΛΑΔΑ
Ηράκλειο: «Πώς να πάω το παιδί στο νοσοκομείο; Ήταν μακριά», είπε η μητέρα του 3χρονου Άγγελου
12:47
ΚΟΣΜΟΣ