ΕΛΛΑΔΑ

Ο Πειραιάς αποχαιρετά τα καλώδια των τρόλεϊ - Αλλαγή εποχής για τα μέσα μεταφοράς στην Αθήνα

Ο Πειραιάς αποχαιρετά τα καλώδια των τρόλεϊ - Αλλαγή εποχής για τα μέσα μεταφοράς στην Αθήνα

Ξηλώνουν τα καλώδια του τρόλεϊ

INTIME NEWS/ ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

Ένα από τα πιο vintage μεταφορικά μέσα του λεκανοπεδίου αποχαιρετά από σήμερα Κυριακή (7/12) ο Πειραιάς, καθώς το μέλλον των συγκοινωνιών διαγράφεται πιο «πράσινο» και πιο αποδοτικό: Ο λόγος για τα τρόλεϊ

Συνεργεία του ΗΛΠΑΠ ξεκίνησαν την αφαίρεση των καλωδίων από τον Πειραιά, μία απόφαση που είχε προαναγγελθεί από την κυβέρνηση πριν από λίγους μήνες και προβλέπεται να καταργηθεί το 70% του δικτύου.

Τα καλώδια θα παραμείνουν μόνο σε βασικούς, ευθύγραμμους οδικούς άξονες, στους οποίους θα μεταφερθούν συγκεκριμένες γραμμές τρόλεϊ, ώστε να βελτιωθεί η συχνότητα των δρομολογίων και να διατηρηθεί η αποδοτικότητα του μέσου.

trolei, peiraias

Ξήλωμα των καλωδίων των τρόλεϊ

INTIME NEWS/ ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, για κάθε δύο τρόλεϊ που αποσύρονται θα μπαίνουν στο δίκτυο τρία ηλεκτροκίνητα λεωφορεία. Παράλληλα, από σήμερα οι γραμμές 17 και 20 αντικαθίστανται από ηλεκτρικά λεωφορεία.

trolei, peiraias

Ξηλώνονται τα καλώδια των τρόλεϊ στον Πειραιά

INTIME NEWS/ ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

Σημειώνεται ότι το έργο θα διαρκέσει 18 μήνες και περιλαμβάνει εργασίες αποξήλωσης του δικτύου και αντικατάσταση του.

«Ο ουρανός της Αθήνας θα αναπνεύσει»

«Ο ουρανός της Αθήνας θα αναπνεύσει» όπως σημείωσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ενώ ξεκαθάρισε ότι αυτή είναι μία απόφαση που ελήφθη για δημοσιονομικούς λόγους.

«Τα τρόλεϊ υπηρέτησαν αποτελεσματικά την Αττική για πάνω από μισό αιώνα. Ευθύνη μας τώρα η επόμενη μέρα. Ένα πιο καθαρό, πιο ασφαλές και πιο αξιόπιστο σύστημα μετακινήσεων για την Αθήνα» είχε επισημάνει ο ίδιος.

trolei, osy, peiraias

Ξηλώνουν οι εργαζόμενοι της ΟΣΥ τα καλώδια των τρόλεϊ

INTIME NEWS/ ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

Μιλώντας για την απόφαση αυτή, ο αναπληρωτής υπουργός είχε σημειώσει πως «το λειτουργικό κόστος των τρόλεϊ είναι υπερδιπλάσιο από εκείνο ενός ηλεκτρικού λεωφορείου νέας γενιάς, ενώ το δαιδαλώδες εναέριο δίκτυο των 143 χιλιομέτρων δεν προσφέρει πλέον κανένα περιβαλλοντικό όφελος αντιθέτως, επιβαρύνει συνολικά το οδικό δίκτυο».

«Για κάθε χιλιόμετρο που εκτελείται με τρόλεϊ, το Δημόσιο πληρώνει περίπου 5,5 ευρώ, ενώ για το ίδιο χιλιόμετρο με ηλεκτρικό λεωφορείο το κόστος πέφτει στα 2,5 ευρώ» είχε εξηγήσει χαρακτηριστικά.