Αλεξανδρούπολη: Νεκρό τρίχρονο αγόρι - Μεταφέρθηκε υποσιτισμένο στο νοσοκομείο
Ανανεώθηκε:
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ
EUROKINISSIΧωρίς τις αισθήσεις του μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης ένα τρίχρονο αγόρι.
Σύμφωνα με το evrosnews.gr, το παιδί διακομίστηκε σήμερα Τετάρτη 17/12 στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης από τη μητέρα του, ωστόσο οι γιατροί που το εξέτασαν διαπίστωσαν ότι είχε ήδη καταλήξει.
Γιατροί ανέφεραν πως η εξωτερική εικόνα του τρίχρονου ήταν πολύ κακή (σχεδόν σκελετωμένο) ενώ διαπίστωσαν πως ήταν βαριά υποσιτισμένο.
Οι γονείς του παιδιού συνελήφθησαν ενώ αναμένεται να διενεργηθεί νεκροψία – νεκροτομή για να εξακριβωθούν τα αίτια θανάτου του.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Στο νοσοκομείο 9χρονος στο Αγρίνιο μετά από επικίνδυνο challenge μέσα σε σχολείο
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα παιδιού: Ιούνιο και Αύγουστο οι πληρωμές μέχρι 900 ευρώ - Ποια τα εισοδηματικά κριτήρια
04:00
ΧΡΗΜΑ
Μεταφορά χρημάτων γονέων από κοινό τραπεζικό λογαριασμό: Πότε θεωρείται δωρεά - Τι να προσέξετε
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή - 22 ερωταπαντήσεις
02:00
ΧΡΗΜΑ