Αλεξανδρούπολη: Νεκρό τρίχρονο αγόρι - Μεταφέρθηκε υποσιτισμένο στο νοσοκομείο
Ανανεώθηκε:
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ
EUROKINISSIΧωρίς τις αισθήσεις του μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης ένα τρίχρονο αγόρι.
Σύμφωνα με το evrosnews.gr, το παιδί διακομίστηκε σήμερα Τετάρτη 17/12 στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης από τη μητέρα του, ωστόσο οι γιατροί που το εξέτασαν διαπίστωσαν ότι είχε ήδη καταλήξει.
Γιατροί ανέφεραν πως η εξωτερική εικόνα του τρίχρονου ήταν πολύ κακή (σχεδόν σκελετωμένο) ενώ διαπίστωσαν πως ήταν βαριά υποσιτισμένο.
Οι γονείς του παιδιού συνελήφθησαν ενώ αναμένεται να διενεργηθεί νεκροψία – νεκροτομή για να εξακριβωθούν τα αίτια θανάτου του.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Στο νοσοκομείο 9χρονος στο Αγρίνιο μετά από επικίνδυνο challenge μέσα σε σχολείο
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης Πρόβλεψης Κινδύνου: «Κίτρινος» συναγερμός σήμερα (24/06) σε 13 περιοχές της χώρας
06:45
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (24 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ
Νόμος Κατσέλη: Τι και πόσο κερδίζουν οι δανειολήπτες με τη νέα διάταξη - 9 ερωταπαντήσεις
06:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00
ΧΡΗΜΑ