Ποινή φυλάκισης ενός έτους στον 22χρονο που έτρεχε με 179 χλμ/ώρα σε δρόμο στη Θεσσαλονίκη
Ποινή φυλάκισης 12 μηνών, με τριετή αναστολή, επιβλήθηκε σε 22χρονο οδηγό που συνελήφθη τα ξημερώματα της Κυριακής, καθώς κινούνταν με ταχύτητα 179 χλμ/ώρα σε επαρχιακό δρόμο του νομού Θεσσαλονίκης, στον οποίο το όριο ταχύτητας ήταν τα 90 χλμ/ώρα.
Το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης τον έκρινε ένοχο για επικίνδυνη οδήγηση.
Ο ίδιος στην απολογία του ισχυρίστηκε ότι πήγαινε εσπευσμένα να βρει την αδελφή του στα Ιωάννινα, όταν εκείνη τον κάλεσε στο κινητό τηλέφωνο και του είπε ότι έπαθε κρίση πανικού.
Εκτός από την ποινική δικογραφία που σχηματίστηκε εις βάρος του, του επιβλήθηκε και διοικητικό πρόστιμο για υπερβολική ταχύτητα.
ΕΛΛΑΔΑ
Η πρώτη μέρα με πολύ υψηλό κίνδυνο πυρκαγιάς: 32 φωτιές σε ένα 24ωρο - Συναγερμός λόγω ανέμων
20:02
ΚΟΣΜΟΣ
Γερμανία: Πνίγηκε σε λίμνη ένας 6χρονος ψάχνοντας για δροσιά - Καύσωνας ρεκόρ με 41,6 βαθμούς
19:52
ΕΛΛΑΔΑ
Σύλληψη 32χρονου στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για χιλιάδες λαθραία τσιγάρα
19:40
ΕΛΛΑΔΑ
Δολοφονία στις Σέρρες: Κάθειρξη 10 ετών στον 16χρονο για τον θανατηφόρο ξυλοδαρμό του 17χρονου
19:35
ΧΡΗΜΑ