Λαμία: Στην μονάδα εντατικής θεραπείας ηλικιωμένος μετά από δάγκωμα οχιάς
Στη ΜΕΘ του Γενικού νοσοκομείου Λαμίας νοσηλεύεται ηλικιωμένος άνδρας που τον δάγκωσε οχιά.
Το περιστατικό με το δάγκωμα της οχιάς έγινε το απόγευμα της Τετάρτης με έναν 75χρονο να αναζητά βοήθεια νωρίς το βράδυ στο Νοσοκομείο Λαμίας.
Σύμφωνα με το LamiaReport το συμβάν σημειώθηκε γύρω στις 7 το απόγευμα στο σπίτι του 75χρονου σε περιοχή του Δήμου Καμένων Βούρλων.
Ο ηλικιωμένος επιχείρησε να μετακινήσει έναν τσιμεντόλιθο και το ερπετό βρισκόταν μέσα και τον δάγκωσε.
Διατηρώντας την ψυχραιμία του αναζήτησε ιατρική βοήθεια και έφτασε στο Νοσοκομείο Λαμίας, όπου του χορηγήθηκε αντιοφικός ορός.
Για προληπτικούς λόγους αξιολογήθηκε η 24ωρη παρακολούθηση του και εισήχθη στη ΜΕΘ Λαμίας, χωρίς να υπάρχει πλέον κίνδυνος για τη ζωή του.
Υπενθυμίζεται ότι πριν μερικές ημέρες και ένας 58χρονος είχε δεχτεί το δηλητήριο οχιάς.
Είχε επίσης νοσηλευθεί στη ΜΕΘ, πλέον έχει εξέλθει από αυτό και είναι καλά στην υγεία του.
Στα 5,33 ευρώ το κιλό η «επικήρυξη» του λαγοκέφαλου - Τα μέτρα στήριξης στους ψαράδες
17:31
ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 24 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε την προηγούμενη εβδομάδα
17:18
Καλύτερη η εικόνα της φωτιάς σε αποθήκη στο Ηράκλειο - Στη «μάχη» σχεδόν 100 πυροσβέστες
17:09
Βενεζουέλα: Πάνω από 11.000 οι αγνοούμενοι - Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων
17:05