Στους δρόμους βγαίνουν σήμερα γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί
Στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι έχουν κηρύξει σήμερα, Δευτέρα, οι εκπαιδευτικοί στηρίζοντας έτσι την κινητοποίηση μαθητών και γονιών στα Προπύλαια στις δώδεκα το μεσημέρι.
Με ανακοίνωση που εξέδωσε η ομοσπονδία των εκπαιδευτικών επισημαίνει τα εξής:
Μαζί με τους γονείς και τους μαθητές μας παλεύουμε για:
-Δημόσια και δωρεάν παιδεία για όλα τα παιδιά.
-Ενιαίο 12χρονο υποχρεωτικό δημόσιο σχολείο και δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή.
-Μόνιμους μαζικούς διορισμούς για την κάλυψη των πραγματικών κενών στα σχολεία.
-Γενναία αύξηση της χρηματοδότησης για τις λειτουργικές δαπάνες των σχολείων.
-Στήριξη της Ειδικής αγωγής.
-Καμία συγχώνευση, κατάργηση σχολείων και τμημάτων.
-Διεκδικούμε 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού και 10 στα εργαστήρια.
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00