Στο αυτόφωρο ο 30χρονος που έστελνε απειλητικά μηνύματα στον Παύλο Πολάκη
Στον εισαγγελέα οδηγήθηκε ο 30χρονος που συνελήφθη από την Ασφάλεια Αττικής, κατηγορούμενος ότι τους τελευταίους μήνες εξύβριζε και απειλούσε, μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων, τον αναπληρωτή υπουργό Υγείας, Παύλο Πολάκη και την σύζυγο του.
Την σύλληψη του 30χρονου γνωστοποίησε μέσω ανάρτησης του στο facebook, ο ίδιος ο κ. Πολάκης, στην οποία ο αναπληρωτής υπουργός ευχαριστεί την Αστυνομία, ενώ παράλληλα αφήνει αιχμές για το γεγονός ότι η σύλληψη έγινε μετά τις τελευταίες κρίσεις στην ΕΛ.ΑΣ.
Ο κ. Πολάκης, αναφέρει επίσης το όνομα του άνδρα που συνελήφθη και το ψευδώνυμό του στο facebook.
Ο 30χρονος συνελήφθη στην περιοχή της Αττικής, του ασκήθηκε δίωξη από τον εισαγγελέα για εξύβριση και απειλή και στις 30/1 θα οδηγηθεί στο αυτόφωρο.
«Δεν υπάρχουν διόδια στο Ορμούζ, αν επιβληθούν θα τερματιστούν οι διαπραγματεύσεις» λέει ο Τραμπ
15:22
Ξεκινούν οι αιτήσεις για τα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
15:21
Το SNF Nostos 2026 του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος παρουσιάζει τον Εχθρό του Λαού με τον Willem Dafoe
15:14
Θεσσαλονίκη: «Είχε προσπαθήσει να με πνίξει» - Τι υποστήριξε η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο
15:13