Γιατί ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ μεταβαίνει στη Νέα Υόρκη
Για τις Ηνωμένες Πολιτείες αναχώρησε την Τρίτη ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ, ναύαρχος Ευάγγελος Αποστολάκης, προκειμένου να συμμετάσχει στην 2η διάσκεψη του ΟΗΕ σε επίπεδο αρχηγών ΓΕΕΘΑ, με αντικείμενο τις ειρηνευτικές επιχειρήσεις, που πραγματοποιηθεί στις 6 και 7 του μηνός στην Νέα Υόρκη.
Όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό πρακτορείο, την Τετάρτη ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ θα έχει συνάντηση με τον αρχηγό των Ενόπλων Δυνάμεων των ΗΠΑ στρατηγό Τζόζεφ Φ. Ντάνφορντ, στο πλαίσιο διμερών επαφών.
ΕΛΛΑΔΑ
Ρόδος: Άνδρας αυτοπυρπολήθηκε - Κατήγγειλε δολοφονική επίθεση για να ενοχοποιήσει πρώην σύντροφό του
19:39
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Τραμπ απειλεί με δασμούς 100% τις ευρωπαϊκές χώρες που θα επιβάλουν Φόρο Ψηφιακών Υπηρεσιών
19:33
ΕΛΛΑΔΑ
Σκόπελος: 19χρονη καταγγέλλει ότι βιάστηκε από συνάδελφό της
19:30
ΚΟΣΜΟΣ
Νιγηρία: Τουλάχιστον εννέα νεκροί από κατάρρευση κτηρίου στο Λάγκος
19:22
ΕΛΛΑΔΑ