Οι ΗΠΑ χαιρετίζουν τη νίκη του Ιράκ έναντι του ISIS
Οι ΗΠΑ χαιρέτισαν το τέλος της «ειδεχθούς κατοχής» του Ιράκ από το αυτοαποκαλούμενο ισλαμικό κράτος, αφού ο πρωθυπουργός της χώρας, Χάιντερ αλ Αμπάντι, ανακοίνωσε την ήττα των τζιχαντιστών, έπειτα από σφοδρές συγκρούσεις τριών ετών.
«Η ανακοίνωση των Ιρακινών δείχνει ότι τα απομεινάρια του αυτοαποκαλούμενου "χαλιφάτου" του ISIS στο Ιράκ έχουν πλέον εξαλειφθεί κι ότι οι πληθυσμοί που ζουν σε αυτές τις περιοχές απελευθερώθηκαν από τον βίαιο έλεγχο του» επισήμανε η Χέδερ Νάουερτ, η εκπρόσωπος τύπου του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, σε δελτίο τύπου, υπογραμμίζοντας ότι αυτό δεν σημαίνει πως:
Ο πόλεμος κατά της τρομοκρατίας, κι ακόμα κι εναντίον του ισλαμικού κράτους, στο Ιράκ έχει τελειώσει.
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Κινητοποίηση της διεθνούς κοινότητας - Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων
17:05
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διάσκεψη των Προέδρων: Άνω - Κάτω Κωνσταντοπούλου και Γεωργαντάς με φόντο τον ΟΠΕΚΕΠΕ
17:01
ΕΛΛΑΔΑ
Βρέθηκε ο 34χρονος που είχε εξαφανιστεί από τη Νίκαια - Επέστρεψε στο σπίτι του
16:53
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Τράπεζας Πειραιώς: Κατώτατος Μισθός 1.700 για όλους τους εργαζόμενους - Τι προβλέπει η νέα σύμβαση
16:44
ΕΛΛΑΔΑ