Παναγία Σουμελά: «Πράσινο φως» για να ανοίξει και πάλι το ιστορικό μοναστήρι
Τα σήμαντρα της Παναγίας Σουμελά, στο όρος Μελά του Πόντου θα ηχήσουν και πάλι φέτος ανήμερα του Δεκαπενταύγουστου.
Έπειτα από δύο χρόνια «σιωπής», καθώς η τελευταία Λειτουργία τελέστηκε τον Αύγουστο του 2015 προεξάρχοντος του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, έδωσε το «πράσινο φως» ώστε να ανοίξει και πάλι το ιστορικό μοναστήρι, όπως αναφέρει σήμερα σε δημοσίευμά της η εφημερίδα Έθνος.
Χθες, ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος έγινε δεκτός στο Προεδρικό Μέγαρο της Άγκυρας από τον Τούρκο πρόεδρο, σε μια συνάντηση που διεξήχθη σε καλό κλίμα, παρουσία και του υπουργού Εξωτερικών της γείτονος, Μεβλούτ Τσαβούσογλου.
Παναγία Σουμελά: Ανακαλύφθηκε μυστικό τούνελ που οδηγεί στην «Κόλαση και τον Παράδεισο»
Στη συνάντηση ο κ. Βαρθολομαίος έθεσε προφορικώς και γραπτώς τα ζητήματα που εκκρεμούν, με τον κ. Ερντογάν να καλεί στην αίθουσα τον διευθυντή της Γενικής Διεύθυνσης των Βακουφίων , στον οποίο έδωσε οδηγίες για τον χειρισμό των θεμάτων της αρμοδιότητάς του.
Βενεζουέλα: Νεκροί η σύζυγος και τα παιδιά του πρώην ποδοσφαιριστή του Ατρόμητου, Λούκας Τρέχο
20:37
Φωτιά στην Καλλιθέα: Η δραματική στιγμή που η ηλικιωμένη πηδάει από το μπαλκόνι για να σωθεί
20:26
«Σήκωσαν» την κορυφή της Πεντέλης οι θυελλώδεις άνεμοι - Οι ριπές ξεπέρασαν τα 100 χλμ/ώρα
20:17
Ο Τομ Χάρντι κυκλοφορεί ραπ άλμπουμ - Στον «αέρα» το πρώτο τραγούδι
20:07