Ιαπωνία: Θετικός στην Covid-19 ο πρωθυπουργός Κισίντα μετά την επιστροφή του από διακοπές
Ανανεώθηκε:
Θετικός στον κορωνοϊό διαγνώσθηκε ο Ιάπωνας πρωθυπουργός Φούμιο Κισίντα.
Όπως ανακοινώθηκε την Κυριακή από το γραφείο του, ο πρωθυπουργός Κοσίντα, μολύνθηκε από τον κορωνοϊό, έχει ελαφρά συμπτώματα και αναρρώνει στην επίσημη κατοικία του.
Ο Κισίντα, ο οποίος μόλις επέστρεψε από διακοπές μιας εβδομάδας, επρόκειτο να επιστρέψει στην εργασία του τη Δευτέρα.
Η Ιαπωνία γνώρισε μια έξαρση των λοιμώξεων από Covid-19, με συνέπεια να πληγούν οι επιχειρήσεις της τρίτης μεγαλύτερης οικονομίας παγκοσμίως, παρότι ο αριθμός των θανάτων παραμένει σχετικά χαμηλός και οι διαταραχές είναι ηπιότερες σε σχέση με την αντίστοιχη κατάσταση σε άλλες ανεπτυγμένες οικονομίες.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Ιαπωνία: Εξετάζει την ανάπτυξη 1.000 τροποποιημένων πυραύλων, ικανών να πλήξουν Β. Κορέα και Κίνα
ΚΟΣΜΟΣ
Ιαπωνία: Εδραιώνεται η εξουσία Κισίντα - Νίκη για το κόμμα του δολοφονηθέντος Σίνζο Άμπε
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Ο Νίκος Νταμπίζας στο Allwyn Game Time: «Τα δύο φαβορί και ο πιθανός πρώτος σκόρερ του Παγκοσμίου»
13:56
ΕΛΛΑΔΑ
Meteo: Τα 8 συμπεράσματα για τον ακραίο καύσωνα στην Ευρώπη- Θερμοκρασίες κατά 12 βαθμούς υψηλότερες
13:54
ΕΛΛΑΔΑ
Τραγωδία στη Ρόδο - Νεκρός εντοπίστηκε 45χρονος στο σπίτι του
13:49
ΚΟΣΜΟΣ
Σχέδιο μεταφοράς των βάσεών τους από τη Μέση Ανατολή ύστερα από τα ιρανικά πλήγματα εξετάζουν οι ΗΠΑ
13:39
ΧΡΗΜΑ