Η Νορβηγία προτίθεται να καταργήσει τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ μέχρι το 2025
Τον τίτλο της χώρας με τις εντονότερες οικολογικές ευαισθησίες φαίνεται να κερδίζει η Νορβηγία με τις τελευταίες αποφάσεις της κυβέρνησης τις οποίες στηρίζουν και τα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Σύμφωνα με διεθνή και τοπικά ΜΜΕ, η Νορβηγία προτίθεται να καταργήσει, μέχρι το 2025, τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ, γεγονός που προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση, αν αναλογιστεί κανείς ότι ως χώρα βασίζει σε μεγάλο βαθμό τα έσοδά της στην πετρελαιοβιομηχανία.
Εξάλλου, ήδη περίπου το 24% των αυτοκινήτων της χώρας είναι ηλεκτροκίνητα, ενώ η Νορβηγία είναι πρωτοπόρα στην παραγωγή ανανεώσιμης ενέργειας με πάνω από το 99% της ηλεκτροδότησης να προέρχεται από υδροηλεκτρισμό.
Η Νορβηγία στοχεύει επίσης στο να τριπλασιάσει την διαθεσιμότητά της σε αιολική ενέργεια μέχρι το 2020, έχοντας ήδη εγκρίνει επένδυση ύψους 3 δις στον εν λόγω τομέα από το 2013.
Για την απόφαση αυτή, οι Νορβηγοί δέχθηκαν συγχαρητήρια και από το... εξωτερικό. Συγκεκριμένα, με ανάρτησή της στο Twitter, η Έλον Μασκ, εκτελεστική διευθύντρια της αμερικανικής εταιρίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla Motors, βγάζει το «καπέλο» στους Νορβηγούς για το συγκεκριμένο μέτρο.
Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι η ανακοίνωση αυτή έρχεται λίγες μόλις ημέρες μετά από μια άλλη πρωτοποριακή απόφαση των Νορβηγών που αφορά την ψήφιση νόμου υπέρ της μηδενικής αποψίλωσης των δασών.
Εξιτήριο για τους δύο χειριστές του πυροσβεστικού ελικοπτέρου που έπεσε στη λίμνη Αώου
12:48
«Πώς να πάω το παιδί στο νοσοκομείο; Αφού ήταν μακριά»: H απολογία της μητέρας του 3χρονου
12:47
Βενεζουέλα: Οικογένειες σκάβουν με τα χέρια μέσα τα ερείπια - Πάνω από 50.000 οι αγνοούμενοι
12:47
Όταν ο Αδριανός Γολέμης μίλησε στο CNN Greece για το όνειρό του να γίνει αστροναύτης
12:42