Σίλβιο Μπερλουσκόνι: Πήρε εξιτήριο μετά από 45 ημέρες νοσηλείας στο Σαν Ραφαέλε
Εξιτήριο μετά από 45 ημέρες νοσηλείας, πήρε την Παρασκευή 19/5, ο πρώην πρωθυπουργός της Ιταλίας, Σίλβιο Μπερλουσκόνι.
Ο πρώην πρωθυπουργός, υπενθυμίζεται ότι είχε εισαχθεί στο Σαν Ραφαέλε του Μιλάνου στις 5 Απριλίου εξαιτίας λοίμωξης του αναπνευστικού συστήματος και προβλημάτων υγείας που οφείλονταν σε χρόνια μορφή λευχαιμίας.
Παράλληλα είχε περάσει έντεκα ημέρες, στην μονάδα εντατικής θεραπείας.
O Σίλβιο Μπερλουσκόνι έφυγε από το νοσοκομείο με ΙΧ αυτοκίνητο, φορούσε μπλε κουστούμι και άσπρο πουκάμισο με γραβάτα, και από το πίσω κάθισμα χαιρέτισε υποστηρικτές και δημοσιογράφους που βρίσκονταν έξω από το νοσοκομειακό συγκρότημα.
Όπως υπογραμμίζουν τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης, ο Ιταλός πολιτικός και επιχειρηματίας μετέβη στη βίλα του στο 'Αρκορε, λίγο έξω από το Μιλάνο, όπου πρόκειται να περάσει μια περίοδο ανάρρωσης.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Εκτός εντατικής ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι - Ανταποκρίνεται στη θεραπεία
«Λαϊκό… προσκύνημα» στο νοσοκομείο που νοσηλεύεται ο Μπερλουσκόνι
Πώς ο απατεώνας πατέρας του Τζον Λε Καρέ επηρέασε τα κατασκοπευτικά του μυθιστορήματα
14:03
Γερμανία: Από τα 40άρια στις καταιγίδες και τους ανεμοστρόβιλους - 10 βαθμούς θα πέσει η θερμοκρασία
13:58
Χάρτης πρόβλεψης κινδύνου: Σε «κίτρινο» συναγερμό αύριο (29/06) 28 περιοχές της χώρας
13:49
Γεωργιάδης για ΕΣΥ: Καλύφθηκαν 962 θέσεις για μόνιμους γιατρούς από τις 1.171 που είχαν προκηρυχθεί
13:37