Ζαχάροβα: Το ΝΑΤΟ πρέπει να συζητήσει για το πυρηνικό εργοστάσιο της Ζαπορίζια
Ανανεώθηκε:
Το πυρηνικό εργοστάσιο της Ζαπορίζια έθεσε ως ζήτημα συζήτησης στην ατζέντα της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ, η εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα την Κυριακή (9/7).
Ειδικότερα, κατηγορώντας την Ουκρανία «για συστηματική πρόκληση ζημιών» στο πυρηνικό εργοστάσιο της Ζαπορίζια, η Ζαχάροβα δήλωσε ότι η «η βασική προσοχή της συνόδου του ΝΑΤΟ θα πρέπει να επικεντρωθεί σε αυτό».
«Εξάλλου, η μεγάλη πλειονότητα των μελών της συμμαχίας θα βρίσκονται στη ζώνη άμεσου αντίκτυπου (εάν συνέβαινε κάτι στο εργοστάσιο)», ανέφερε στον λογαριασμό που διατηρεί η ίδια στο Telegram.
Υπενθυμίζεται ότι, οι ηγέτες του ΝΑΤΟ θα συναντηθούν στο Βίλνιους στις 11-12 Ιουλίου για να συζητήσουν μια σειρά από θέματα, από τις διαφωνίες για την υποψηφιότητα της Ουκρανίας και την ένταξη της Σουηδίας έως την ενίσχυση των αποθεμάτων πυρομαχικών και την επανεξέταση των πρώτων αμυντικών της σχεδίων εδώ και δεκαετίες.
Το Βίλνιους απέχει περίπου 1.000 χιλιόμετρα από το πυρηνικό εργοστάσιο της Ζαπορίζια, το μεγαλύτερο στην Ευρώπη.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ζαπορίζια: Εντολή της Ρωσίας στους Ουκρανούς υπαλλήλους να εγκαταλείψουν τον πυρηνικό σταθμό
Ξεκίνησαν ασκήσεις αντιμετώπισης πυρηνικής καταστροφής κοντά στην Ζαπορίζια
Το Μπαχρέιν καταδίκασε τις επιθέσεις ιρανικών drones - Η ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών
13:42
Θεσπρωτία: Εξαπάτησαν 86χρονη αρπάζοντάς της 180.000 ευρώ - Της είπαν ότι αλλάζει το νόμισμα
13:33
Καύσωνας στην Ευρώπη: «Βράζουν» 193 εκατ. κάτοικοι - Πού η θερμοκρασία «έγραψε» ιστορικά ρεκόρ
13:15
Στα χέρια των αρχών 21χρονος που έτρεχε με 210 χλμ/ώρα στην Κηφισιά
13:11