Η πρώτη αντίδραση Ερντογάν μετά τη συνάντηση με Μπάιντεν
Την ευχή οι επαφές που είχε με τον Τζο Μπάιντεν να είναι «επωφελείς για την Τουρκία», εξέφρασε ο πρόεδρος της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν, στην πρώτη του αντίδραση μετά στις συζητήσεις που είχε με τον αμερικανό πρόεδρο στο περιθώριο της Συνόδου του ΝΑΤΟ στο Βίλνιους.
«Στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής των ηγετών του ΝΑΤΟ, είχαμε συνάντηση με τον Πρόεδρο των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν. Κατά τη διάρκεια της συνάντησής μας, συζητήσαμε τις διμερείς μας σχέσεις και τις ευκαιρίες συνεργασίας στον τομέα της ασφάλειας. Εύχομαι οι επαφές μας να είναι επωφελείς για τη χώρα μας» ανέφερε ο Ερντογάν στο Twitter.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Σε θερμό κλίμα η συνάντηση Μπάιντεν - Ερντογάν: Πώς αποτιμά η Αθήνα τη στροφή της Άγκυρας στη Δύση
ΚΟΣΜΟΣ
Ερντογάν σε Μπάιντεν: Η συνάντησή μας είναι το πρώτο βήμα προς τα εμπρός
ΚΟΣΜΟΣ
Σε κάθε γκολ της Νορβηγίας στο Μουντιάλ καταγράφονται μικροσεισμοί στην πόλη Μπέργκεν
10:05
ΚΟΣΜΟΣ
Συνάντηση Ρούτε - Τραμπ σήμερα στην Ουάσινγκτον - Στόχος η αποκλιμάκωση στις σχέσεις ΝΑΤΟ-ΗΠΑ
09:48
ΕΛΛΑΔΑ
Δωρεάν συγγράμματα για τους σπουδαστές των στρατιωτικών σχολών - Εντάσσονται στον «Εύδοξο»
09:46
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το Peaq είναι το νέο, μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Skoda
09:40
ΚΟΣΜΟΣ