Πέθανε ο εμίρης του Κουβέιτ
Ανανεώθηκε:
Ο εμίρης του Κουβέιτ σεΐχης Ναουάφ αλ Άχμαντ Αλ Σαμπάχ πέθανε σε ηλικία 86 ετών, μετέδωσε σήμερα η κρατική τηλεόραση.
Νωρίτερα το Reuters είχε μεταδώσει ότι η κρατική τηλεόραση του Κουβέιτ διέκοψε το τακτικό πρόγραμμά της και μετέδιδε στίχους του Κορανίου, κάτι το οποίο μπορεί πιθανόν να έδειχνε ότι πέθανε κάποιο μέλος της βασιλικής οικογένειας.
Ο εμίρης του Κουβέιτ σεΐχης Ναουάφ αλ Άχμαντ Αλ Σαμπάχ είχε εισαχθεί στο νοσοκομείο στα τέλη Νοεμβρίου λόγω έκτακτων ιατρικών λόγων.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Πολεμώντας τη φωτιά με... φωτιά: Τα νέα όπλα των πυροσβεστών και οι ακούραστοι φύλακες του δάσους
08:15
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Κραυγή αγωνίας στα ερείπια - Τουλάχιστον 950 νεκροί και πάνω από 50.000 αγνοούμενοι
08:08
ΚΟΣΜΟΣ
Νέα Ζηλανδία: Χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα χιλιάδες κάτοικοι από πλημμύρες και κατολισθήσεις
08:03
ΚΟΣΜΟΣ
Αν αύριο έρχονταν εξωγήινοι στη Γη, τι θα… έτρωγαν; Επιστήμονες απαντούν
08:00
ΚΟΣΜΟΣ