Η στιγμή του σεισμού στη Νέα Υόρκη από το άγαλμα της Ελευθερίας
Τη στιγμή του σεισμού των 4,8 Ρίχτερ στη Νέα Υόρκη κατέγραψε κάμερα από το Άγαλμα της Ελευθερίας.
Ο σπάνιος σεισμός στις ΗΠΑ σημειώθηκε στο Νιου Τζέρσεϊ, τραντάζοντας κτήρια στην κοντινή πόλη της Νέας Υόρκης και τις γύρω περιοχές.
Σύμφωνα με το Γεωλογικό Ινστιτούτο των Ηνωμένων Πολιτειών (USGS) η σεισμική δόνηση ταρακούνησε κτήρια, πιάνοντας εξαπίνης τους κατοίκους σε μια περιοχή (ανατολική ακτή των ΗΠΑ) που σπάνια καταγράφεται αξιοσημείωτη σεισμική δραστηριότητα.
Σεισμός 4,7 Ρίχτερ στη Νέα Υόρκη: Στο Νιου Τζέρσει το επίκεντρο
Πρόκειται για τον τρίτο πιο δυνατό σεισμό στην περιοχή εδώ και 280 χρόνια.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Σεισμός 4,7 Ρίχτερ στη Νέα Υόρκη: Στο Νιου Τζέρσει το επίκεντρο
ΚΟΣΜΟΣ
«Να συλληφθούν για εγκλήματα πολέμου»: Νέο μήνυμα Χαμενεΐ κατά ΗΠΑ και Ισραήλ
18:47
ΚΟΣΜΟΣ
Πούτιν: Δεχόμαστε επίθεση από τη Δύση - Η Ρωσία μπορεί να είναι μόνο ισχυρή και ανεξάρτητη
18:35
ΚΟΣΜΟΣ
Κεραυνός χτύπησε πάρκο στη Σουηδία - Τουλάχιστον 10 τραυματίες
18:24
ΚΟΣΜΟΣ
ΠΟΥ: Περισσότεροι από 1.300 θάνατοι συνδέονται με τον καύσωνα στην Ευρώπη
18:11
ΕΛΛΑΔΑ